Selamat datang ke Galeri Seni Kakak. Tempat untuk kakak letak hasil kerja akak untuk tatapan nenek dan semua makcik-makcik..
RSS

Sunday, December 19, 2010

Percutian Di Langkawi

Awal cuti sekolah saya, keluarga, bibik, atuk dan nenek pergi bercuti ke Langkawi. Kami ke sana dengan menaiki kapal terbang. Di sana saya tidur di hotel empat hari tiga malam. Di sana, saya melawat Makam Mahsuri, Underwater world,Taman Buaya, Kereta Kabal,Taman ular, Beras tebakar, Oriental Village, Penguin Watch, Dataran Lang, Durian perangin waterfall, Telaga air hangat dan Black sand beach. Saya seronok di Langkawi kalau ada peluang saya datang lagi bye...

1 comments:

Anonymous said...

salam kakak,
tahniah kerana terus menulis. harap kakak terus tulis tentang setiap kawasan yang dilawati. contonhnya "buaya garang di taman buaya langkawi". "Nenek dan atuk bersama kami". banyal lagi cerita nenek nak tahu...jumpa nanti!!